"Met de ontwikkelingen die Reehorst Dordrecht heeft doorgemaakt is haar communicatie via de website achter gebleven.
Pre-Pare en in het bijzonder Victor de l’Orme, heeft deze achterstand in een keer ingehaald en naar de toekomst weggezet met onze nieuwe responsive website www.reehorst.com.
Na deze ervaring zullen meerdere aangesloten bedrijven deze stap gaan maken.
Opvallend is dat Pre-Pare zonder technische “inside” informatie op een duidelijke en begrijpelijke wijze het proces grafisch heeft weten neer te zetten.
Iedereen die een partner zoekt in het verwerken van activiteiten naar een grafische weergave kunnen wij Pre-Pare aan bevelen."Jacob Klink, Eigenaar Reehorst Dordrecht
"Als business development consultant weet ik dat het zeer lastig is om de visualisatie van een merk goed te matchen met de wensen en ideeën van een opdrachtgever. Daarnaast moet de branding consistent worden doorgevoerd in de huisstijl, website en overige communicatie. Dit is iets wat Victor met zijn jarenlange ervaring zeer goed aanvoelt.
Blend4 is een nieuw interieurmerk wat maatwerk levert op het vlak van duurzaam wonen en werken. Het uitgaanspunt is bestaand materiaal voor zover mogelijk hergebruiken en aanvullen met nieuwe meubelen en woonaccessoires. Wij waren op zoek naar een uitstraling voor ons bedrijf wat kwaliteit en vertrouwen uitstraalt, in een modern jasje. Daar zijn we met de hulp van Pre-Pare zeer goed in geslaagd.
De brede ervaring van Pre-Pare biedt verder als groot voordeel dat je voor vrijwel al je communicatie-uitingen en vormgeving bij één partij terecht kunt.
Huisstijl, vormgeving, website & webshop. www.blend4.nl"Jeroen Franken, Blend4
"“ In mijn marketingplan 2017 staat dat ik, als treasury management consultant, via het internet en sociale netwerken, mijn kennis en relaties verder probeer uit te bouwen.
Vanuit mijn eigen bedrijf, BenSchouten BusinessSupport B.V., wil ik dit structureel en planmatig aanpakken. Immers, ook succesvol ondernemen via sociale netwerken en het internet vereist een strategie.
Toen ik mijn plannen kenbaar maakte bij Pre-Pare interactieve media in Etten Leur, werd hij direct enthousiast. Als ervaren marketing man weet hij als geen ander dat de marketing van diensten een ‘speciale touch’ nodig heeft.
Samen bespraken we het traject en ons plan van aanpak.
Ons eerste resultaat, een vernieuwde website, bsbssupport.nl, ging live in februari 2017. Uiteraard aangepast aan de recente technische vereisten zoals responsive, SEO vriendelijk & goede hosting.
We spreken af om periodiek mijn marketing project te evalueren op de gewenste resultaten.
En ook: nadenken over mogelijk verbeterpunten.
De tweede stap werd ook snel gezet: een nieuw zakelijk email adres, ben@bsbssupport.nl, met daaraan een mail actieplan gekoppeld.
Ook hieraan liggen korte lijnen en een open communicatie ten grondslag.
Een prettige manier van zaken doen zo!"Ben Schouten, eigenaar van BenSchouten BusinessSupport B.V.
"Website Graham Packaging Company BV Na jarenlang een ‘traditionele’ marktbenadering te hebben gevoerd, wilden we als directie van Graham Packaging het roer omgooien. Onderdeel van het marketingplan was een goede en gebruikersvriendelijke website. Die vooral ook goed en snel te vinden is op het internet. Na enkele ontwerpbureaus gesproken te hebben, hebben we uiteindelijk gekozen voor Pre-Pare uit Etten-Leur. Ons selectiebeleid was gebaseerd op drie zaken: 1. Nieuw logo ontwerpen om de creativiteit van het bureau te toetsen 2. de prijs voor het bouwen van de site 3. de ‘klik’ tussen ons en de webdesigners. Uiteindelijk heeft Pre-Pare het op alle gebieden gewonnen. De samenwerking is erg goed, we spreken dezelfde taal en voor ons is een bijkomend voordeel dat het bureau, net als onze fabriek, in Etten-Leur gevestigd is. De begeleiding in het ontwerpproces was prima en ook de afgesproken deadline is keurig gerealiseerd. De site is ‘in de lucht’. Er wordt momenteel nog gewerkt aan diverse online product assortimenten voor de landen Engeland en Finland. www.gpceurope.eu "
Roeland Marijnissen, Plant manager Graham Packaging
"Als marketeerstrateeg en conceptdenker binnen Brand New Directions is het voor mij essentieel om te kunnen samenwerken met partners die kunnen 'vertalen' wat ik voor ogen heb.In Pre-Pare (c.q. Victor de l'Orme) heb ik iemand gevonden die de essentie van mijn marketingstrategieën en marketingconcepten snapt en die mijn gedachten visueel weet om te zetten in beelden die voor de afnemer tot de verbeelding spreken. Korte lijnen en telefonische een - tweetjes zijn vaak voldoende om te begrijpen wat ik bedoel, resulterend in bijvoorbeeld www.ringcall.nl, www.sitrus.eu & www.taboewijn.nl De kracht van Pre-Pare is met name te vinden in het onderscheidende design en de vaak verrassende nieuwe invalhoeken die weer leiden tot verrassende resultaten. Pre-Pare is voor mij to the point, afspraak is afspraak en waar voor je geld."
Jim Krijnen, Directeur/eigenaar Brand New Directions)
"Skil Europe BV; interactieve touchscreen Adviser Voor Skil, het gereedschapmerk voor de doe-het-zelver, heeft Pre-Pare de trend gezet naar de interactieve Adviser in de bouwmarkt. In Nederland voor o.a. Praxis en in diverse andere landen als Duitsland, Frankrijk, Rusland, Noorwegen, Finland, Zuid-Afrika en Turkije is de Skil Adviser ontwikkeld. Door middel van het touchscreen krijgt men de technische specificaties van elk electrisch gereedschap te zien. Door in het menu van het 12" LCD touchscreen scherm te "bladeren" zie je wat het gereedschap allemaal voor features in huis heeft. Door o.a. 3D animatie wordt dit getoond. De verpakking, die niet altijd voor handen is en het gereedschap in de winkel laten dit veelal niet zien, vandaar deze digitale oplossing. Nieuwe content vanuit USB-stick De nieuwe zuil werkt volledig stand-alone en vraagt dus geen speciale infrastructuur. De dynamische Adviser kan dan ook overal mobiel toegepast worden. De kans is dan ook heel groot dat er in de nabije toekomst bij vele bouwmarkten deze Advisers te zien zullen zijn."
Simone Wezenberg, communicatie & sales Skil europe
Copyright 2024 Pre-Pare.
Back to Top